REMEDİUM Sentinels Önizlemesi - Vampirden Kurtulanlar Uzak Ama Potansiyel

REMEDİUM Sentinels, Friv2Online Stüdyosundan Rus geliştiricilerin roguelike Vampire Survivors eyleminin başarısını tekrarlama girişimidir. Proje erken erişim'de yayınlandı, oynadım ve izlenimlerimi paylaşmak için acele ediyorum.

Vampirden Kurtulanlar kıskanılacak bir şey - pikselli grafikler ve basit oynanışıyla 2022'nin en popüler oyunlarından biri haline geldi. Temel fikirlere rağmen, ondan kopmak çok zor - Xbox'ın başı bile 2 haftada oyuna 200 saat harcadı. İYİLEŞTİRME Nöbetçileri hakkında henüz aynı şeyi söylemek mümkün değil.

Yani, mevcut oyun "vampirlerin" fikirlerinin açık bir kopyasıdır. Burada üç boyutlu, detaylı ve oldukça keyifli olan resim dışında hemen hemen herkese, canavarların kahramanını ve kalabalığını izometrik bir bakış açısıyla izlememiz teklif ediliyor. Buradaki ortam daha katı - Viktorya dönemi gibi bir şey. Veba salgını insanları canavara dönüştürdü ve onları yok etmeliyiz.

Aralarından seçim yapabileceğiniz sadece iki kahraman var - Gladyatör ve Barbican. Seçim hakkında düşünmek zorunda değilsiniz, çünkü karakterler aynı başlangıç silahına sahipler ve yalnızca saldırı yarıçapları ve görünümleri bakımından farklılık gösteriyorlar. Aynı zamanda, Barbican Gladyatöre çok şey kaybeder, azaltılmış saldırı menzili nedeniyle çok zayıf hisseder. REMEDİUM Sentinels , çeşitli karakterlerde açıkça eksiktir.

Vampirden Kurtulanları oynadıysanız oyun tanıdık gelecektir - canavarları yok ederek seçilen yerde bir süre beklemeniz gerekir. Kahramanın kontrolü eksik, oyuncunun sadece konumun etrafında hareket etmesi gerekiyor ve karakter kendi kendine saldırıyor. Hayatta kalma sırasında savaşçı güçlenir ve daha fazla canavar olur ve oyunun sonuna doğru ekranda gerçek bir kıyma makinesi olmaya başlar.

Vampirlerde bir “koşu” için 30 dakika ayrıldı, burada sadece 15'ti. Oyunun dinamiklerde kaybolduğunu söylemeyeceğim - her dakika daha güçlü canavarların geldiği yeni bir aşama başlıyor ve bobblehead'lerin sayısı önemli ölçüde artıyor.

Şimdiye kadar, İYİLEŞTİRME Nöbetçilerinde sadece üç yer var - Kavşaklar, Kilise, Kalıntılar. Bütün bu yerlerin kasvetli olduğu ortaya çıktı - mezar taşları, yıkılmış tapınaklar, kriptler ve diğer detaylarla, çünkü Diablo'nun bir sonraki bölümünün ekranda olduğu hissi var.

Canavarların çeşitliliği ile ilgili bir sorun da var - üç haritada da aynı rakipler sizi bekliyor olacak, belki de bir tür farkla: zombiler, kuşlar (Vampirlerden Kurtulanların yarasalarına benzer), kalın tenli kasaplar, beş kişilik anlaşılmaz bir canavar türü var pençeler. Ancak düşmanlar üç boyutlu modeller ve iyi animasyonlar aldı, bu yüzden onlarla savaşmak bir zevk. Patronlar da var - bu bobblehead'lerin daha güçlü ve daha büyük bir versiyonu.

Hayatta kalma sürecinin kendisine gelince, her şey Vampirden Kurtulanlara benzer - deneyim düşmanlardan düşer ve karakter onu alır ve seviyeyi arttırır. Her yeni seviye, bir silah veya eser seçmek veya zaten bulunan eşyaları yükseltmek için bir fırsattır. Kahramanın hasarı, hızı ve saldırı menzili artar ve dikkatli bir hayatta kalma ile hızla bir ölüm makinesine dönüşür.

Harita, en umutsuz koşuyu bile kurtarabilecek bonus kutularıyla doludur - onları açarak sağlığınızı yenileyebilir, tüm düşmanları dondurabilir, her şeyi havaya uçurabilir veya altın paralar alabilirsiniz. İkincisi "geçiş" pompalama için gereklidir - ölümden sonra oyuncu ana menüye geri döner ve bu para biriminin özelliklerini geliştirebilir.

Oynanış açısından, Vampirlerden Kurtulanlardan yalnızca silah evrimi mekaniğinde farklılıklar vardır. Silahların evrimi için "vampirlerde" (yani, önemli ölçüde geliştirilmiş bir versiyon elde etmek için) envanterinizde sinerjik bir pasif öğeye sahip olmanız gerektiğini hatırlatmama izin verin.

İYİLEŞTİRME Nöbetçilerinde hile farklıdır - sinerji seçmenize gerek yoktur, ancak evrim sırasında bulunan pasif nesnelerin (ateş, buz, elektrik, zehir) temel hasarı dikkate alınır. Bu, geliştirilmiş silahlar için 4 seçenek sunar - örneğin, buz seçerseniz, düşmanlar yavaşlar, ancak saldırı yarıçapı azalır. Yıldırım seçildiğinde, elektrik kahramanın etrafındaki düşmanları vurmaya başlayacak ve hasarı iki katına çıkacak.

Ve burada, İYİLEŞTİRME Nöbetçilerinde çok az içerik olduğunu ve hatalar olmasaydı bu sorunun düzeltilebileceğini söyleyerek durabiliriz. Oyun, kelimenin tam anlamıyla, oyunu etkilemeyen, ancak izlenimini bozan kritik olmayan hatalarda ve garip anlarda boğulur.

Örneğin Harabe mevkiinde ikramiyeli sandıklar havada asılı ya da taş dokusundadır. Silahları yıldırım unsuruyla yükseltirken, elektriğin etkisinin çok parlak olduğu ortaya çıktı, gözler bundan yoruldu ve kahramanın yanındaki alanı görmek zorlaştı. Bu arada, şu anda oyun saniyede 15 kare kaybetti ve çok gecikmeye başladı.

Menüdeki seviyeler kilitli görünüyor, ancak aslında hepsi başlangıçtan itibaren açık - bunu sadece üzerlerine tıklayarak kontrol edebilirsiniz. Silahlarda bir dengesizlik var - tek bir mızrakla tüm maç boyunca hayatta kalabilirken, daire testerelerin işe yaramaz olduğu ortaya çıktı. Geliştiricinin bir Rus ekibi olduğu göz önüne alındığında, yerelleştirme ile ilgili bazı sorunlar vardı (metin her yere çevrilmiyor, yazıtlar taşınıyor), bu garip.

REMEDİUM Sentinels'te Vampirlerden Kurtulanların sahip olduğu tutkuyu gerçekten hissediyorsunuz - oynamak ilginç, coşkuyla çeşitli silahlar topluyor ve canavarları eziyorsunuz. Hoş grafikler göze hoş geliyor, bu da "vampirlerin" popülaritesi olgusunu incelemenin önünde bir engel olabilir. Maçlar daha kısa, ancak dinamikler yüksek - kelimenin tam anlamıyla her dakika düşmanlarla bombalanıyoruz.

Ancak şimdilik oyunun acilen ele alınması gereken bir takım sorunları var. Çok az içerik var ve monoton - özellikle yeterli karakter yok. Hatalar, zayıf optimizasyon ve diğer teknik sorunlar oyun deneyimini bozar. REMEDİUM Sentinels'in potansiyeli var, ancak geliştiricilerin yapacak çok işi var.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar *ile işaretlenmişlerdir