Adobe Support Advisor hatası

Adobe CS6 kurulumunu başlatınca aşağıdaki Adobe Support Advisor hatasını aldım.

Kurulum sorunlarını çözmek için Creative Cloud Temizleyici Aracını kullanın. İndirmek için tıklayınız.

İndirilecek aracın adı : AdobeCreativeCloudCleanerTool

Bu aracı indirdikten sonra çalıştırın ve aşağıdaki yönergeleri sırası ile yapın.

  • Dilinizi seçin: İngilizce için E veya Japonca için J tuşuna basın ve ardından Enter tuşuna basın.
  • Adobe Son Kullanıcı Lisans Anlaşması’nı gözden geçirin: Kabul etmek için Y veya reddetmek için N tuşuna basın (reddederseniz komut dosyası otomatik olarak durur). Enter tuşuna basın.
  • Kaldırmak istediğiniz uygulamayı seçin: Uygulama adına uyan rakamı girin ve Enter tuşuna basın.
  • Ürünü kaldırmak istediğinizi onaylayın: Y tuşuna ve ardından Enter‘a basın.
  • (İsteğe bağlı) Adobe’nin sunucularına bağlanamıyorsanız, host dosyalarını düzeltmek için bu adımları tekrarlayın. Son Kullanıcı Lisans Anlaşması’nı kabul ettikten sonra host dosyaları seçeneğini seçmek için 12’ye basın. Host dosyasını düzeltmek istediğinizi onaylayın: Y tuşuna ve ardından Enter‘a basın. Temizleyici Aracı aynı dizinde hosts dosyalarının (hosts_bkup adlı) yedeğini oluşturur ve sorun oluşursa geri çevirebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir